۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۰۷

کرباسچی در گفتگو با مهر:

ذوب‌‌آهن با همه توان به مصاف پرسپولیس می‌رود/انگیزه بالایی برای پیروزی داریم

ذوب‌‌آهن با همه توان به مصاف پرسپولیس می‌رود/انگیزه بالایی برای پیروزی داریم

اصفهان – خبرگزاری مهر:‌ سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ما با همه توان خود به مصاف پرسپولیس می‌رود و برای پیروزی در این مسابقه از انگیزه بسیاری برخوردار است.

محسن کرباسچی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی روز جمعه تیمش مقابل پرسپولیس تهران اظهار داشت: ‌بازیکنان ما طی هفته گذشته و بعد از بازی با راه‌آهن تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و از نظر روحی و جسمی برای بازی با پرسپولیس تهران آمادگی دارند.

وی افزود: ما از همه نظر بازیکنان خود را برای بازی با پرسپولیس آماده کرده‌ایم و مطمئن باشید که بازیکنان ما در این مسابقه برای پیروزی به میدان می‌روند و انگیزه بسیاری برای پیروزی مقابل پرسپولیس تهران دارند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به مشکلات تیم ذوب‌آهن افزود: همه می‌دانند که تیم ما در ابتدای فصل با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد ومشکلات مالی باعث شد نتوانیم تیم مقتدری راهی رقابت‌های لیگ برتر کنیم اما شرایط تیم ما در حال حاضر بسیار خوب است و نباید امتیاز از دست دهیم.

وی اضافه کرد: ما باید در بازی‌های آینده کاری کنیم که شکست‌های دور رفت را جبران کنیم زیرا بازیکنان تیم ما واقعا شایسته پیروزی هستند و ذوب‌آهن تیمی نیست که در لیگ برتر سقوط کند.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ودوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 2030283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha